28. Kolla! Här är en bok jag vill o-tipsa om.

Men så svårt... Vaddå o-tipsa? Nån bok jag absolut inte tycker ni ska läsa alltså? Jag läser själv inga böcker som jag inte vill läsa och de böcker jag har läst har varit bra.
Eller vänta, jag vill jag o-tipsa om att läsa böcker på engelska om man inte är "van" vid det. Fast om man inte är van behöver man ju öva och nångång måste vara den första.


Jag läste "The woman who went to bed for a year" på engelska i våras/somras och det tog liiiite längre tid att läsa den än en vanlig bok. Jag som slukar en bok och kastar den över axeln utan att reflektera över den när jag är klar, tyckte att en bok på engelska blev jobbig för det gick inte lika fort som jag ville.
Men om man vill läsa böcker på engelska så måste man ju börja nånstans...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?