Fredagssällskap

Åh vilket fint luciatåg jag fick se i morse genomföras av "mina" elever. Så duktiga och jag tror nog att de var nöjda själva efteråt. 
Har pysslat lite hemma, städat och plockat fram fler tomtar. Sju stycken lyckades tassa fram ur vrårna här hemma.


Ett gäng juldukar kom på plats också och så är det bara gran som saknas...

Lyckades med något vid städningen, blir så trött på mig själv. Jag är lite öm efter skottningen i söndags och när jag dammsuger "knäpper" det till i armen. Nu orkar jag knappt lyfta den och bära saker med den går inte. Det är uppe vid armbågen det gör som ondast... Vad kan det vara tro? Tennisarmbåge? 

Så förbannat klantigt oavsett vad det är...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?