En sån där års-grej

På något sätt behöver man väl sammanfatta året som gått. 2013 har väl innehållit en hel del ändå som gjort förändringar i mitt/vårt liv. Ett år fullt av nya utmaningar på alla tänkbara sätt.
Jag känner däremot ingen lust att gå igenom bloggen och sammanfatta så jag drar mig lite...
Men så råkade Anna Malmborg göra en filmsnutt på instagram men hjälp av appen Flipagram, och jag blev ju tvungen att ladda hem den jag med. Så min "års-krönika" sammanfattas i filmen jag gjort. Jag har säkert glömt en del av året så vem vet, det kanske kommer fler filmer. 
Nu återstår bara ett litet problem, jag ska bara få upp den i bloggen...


Kommentarer

  1. Ja upp med den! Jag vill se!
    Fast att bläddra bakåt i sin egna blogg är ju bland det roligaste! Men det tar lite tid. Inget man gör i ett svep. Min ligger dock och väntar på att publiceringsdatumet ska komma. :-)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?