Så galet det kan bli

Att gå på bio mitt på dagen är väl inget jag normalt gör eftersom man vanligtvis jobbar. Men så har man lov och möjligheten finns där och idag tog vi den. Eller jag grabbade den när en förfrågan kom på facebook, nånstans kände nog Anna på sig att jag ville gå. :)

Vi såg "Vi är bäst", en riktigt rolig film av Moodysson som utspelar sig i Sverige -82, där 3 13-åriga tjejer startar ett punkband. Även om jag inte inte var så gammal -82 (4 år) var det ändå hög igenkänningsfaktor som gav många skratt. Känner du för att gå på bio eller har ett gäng timmar som du vill slå ihjäl, gå och se den! 



 
Men för att knyta ihop säcken (inlägget) med rubriken så kändes det inte som om man hade sett en tidig film (15.45) eftersom det var kolmörkt ute. Det kändes som om det var sent och då blir ju hela kvällen väldigt lustig.


Kommentarer

  1. Skitbra!!
    Och visst var det väl -82? Då var vi alltså ännu yngre men ändå kände jag igen allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det var det ju!! Tur jag har dig... ;)

      Radera
  2. Åh, jag vill också se den! Synd vi ska lämna in bilen för byte av framruta på torsdagen sedan lämna in den för service på fredagen....då jag är ledig, typiskt men jag får väl dra med mig mina grabbar en annan gång... =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?