Nån gång ska ju vara den första

Jorasåatte...
Nästa vecka har jag lov, höstlov och jag funderar på vad jag ska fylla dagarna med.
En dag ska det bli biobesök med Anna J, vi lär väl inte vara ensamma på SF kan jag tänka men va gör det. Sen jag lärde känna Anna har jag sett fler filmer på bio än vad jag gjort tidigare och det är riktigt trevligt.
En dag ska bli fikaträff med en vän och sen skulle jag ha åkt för att träffa min kusin och hennes familj i Lindesberg men så blir inte fallet. Hon har fått heltid på jobbet och har tappat sin lediga onsdag. Hennes vinst men min förlust, hoppas bara på att vi kan hitta en annan dag som passar oss allihop.

men det känns riktigt, riktigt bra med en ledig vecka!

Kommentarer

  1. Härligt, fyll din ledighet med en massa trevligheter. Själv har jag inte ledigt hela veckan, är bara ledig torsdag och fredag....men det ska bli skönt att få lite ordning och få arbeta utan en massa avbrott som det lätt blir när barnen är i skolan.

    Love U

    SvaraRadera
  2. Du är alltid välkommen att umgås med oss❤️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2