I varenda liten cell

Överallt har jag ont, jag blir trött av att gå på toa och då ska vi inte tala om vad som händer om man gör nåt annat som att fixa middag t ex. 
Vi är båda dåliga här hemma, vi hostar och snorar om vart annat. Rena rama sjukstugan! 
Och inte känns det bättre när man tittar ut och solen skiner och visar uppemot en 25 grader i solen... Inte när det pågår en massa roligt runt om i länet eller när man har en trädgård som behöver tas hand om. 
Men jag blundar för jag orkar ändå inget göra mer än att sitta i en stol i solen, det kan ju inte vara så farligt. 

*

Igår anmälde jag mig till iForm-loppet i Sthlm, dumt?! Ja , kanske beroende på om jag blir frisk eller inte. Men jag valde bara 5km och det kan jag ju gå om jag fortfarande skulle känna mig lite sjuk. Haha, vem lurar jag? Är jag frisk lär jag ju gå ändå, jag är inte tränad för att springa eller jag bär på för många kg för att springa. Men jag, tillsammans med en vän, gör det som kul grej, en liten utflykt till stora staden. :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?