"Väijki väijki raijs änd schaijn"



Första jobbdagen idag, kvart i sex visar klockan och det är en kvart innan klockan ska ringa så då borde jag väl ha sovit klart? Känner mig rätt trött ändå men det gör väl inte så mycket eftersom det är mest att träffa kollegor och se lokaler idag.
Skönt att ligga och morna sig lite, sträcka lite på sig och väcka kroppen till liv. Låta musklerna vakna. Ögonen rinner innan de har hunnit anpassa sig till ljuset från mobilen. Känner av en nacke som faktiskt gjorde gjorde ont igår med. 
Vad har jag gjort? Jag vet liksom inte men trist att ha ont.

Vad säger vädret bakom rullgardinen? Sol, regn, snö? ;)
Vad ska jag plocka fram ur garderoben?
Men den viktigaste frågan, vad ska jag äta till frukost? ;)

Önskar dig som läser en riktigt bra dag, för det tänker jag ha. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?