Så blev det!

Idag blev det klart, eller idag bestämde jag mig utan att ha fått klarhet ordentligt. 
Gällande jobbet som jag var på intervju om och där rektorn sa att jag hade gjort ett gott intryck, gick till någon annan. En som antingen var mer passande för jobbet eller som hade fler år i kommunen, oavsett vilket så är man en erfarenhet rikare att gå på såna här grejer. Jag har inte gjort det så ofta kan man väl lugnt säga. ;)
Men alltså jag har inte hört något från skolan utan fått ett sms från en vän som i sin tur känner hon som fick tjänsten.

Idag ringde jag iaf till Lina på Fornåsa och bekräftade att jag ville jobba hos henne.
50% till att börja med start på onsdag och då ska även schema och andra grejer fixas. Det ska bli skönt att komma igång, känns lite lustigt att fortfarande gå hemma liksom även om jag lätt hittar saker att göra. ;)
Idag damp det ner ett paket från bästa morbror, jag gillar såna här paket så ett enormt tack till dig och en stor puss på pannan. :)



Kommentarer

  1. Det var inte meningen att du skulle ha det jobbet. Däremot blir det ju intressant om när du får beskedet om att jobbet gått till en annan. Skönt att du ändå har ett jobb att gå till, och efter vårt samtal sist misstänker jag att du ändå är rätt nöjd.
    Själv har jag arbetat min första dag idag och det har gått tokfort, varit superkul och speciellt kul att träffa alla kollegor igen.

    Love U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är nöjd och det här kommer att bli bra! :)

      Radera
  2. Skönt att veta vad det blir ändå. Men skitdåligt att de inte har hört av sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite lustigt är det ju att man inget hört. Jag har ringt själv men antingen tutar det upptaget eller så var hon inte anträffbar.

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?