Det ska bli spännande

Imorgon börjar det, då drar det igång på allvar. Barnen är tillbaka från sommarlov och jag ska få träffa nya barn, nya föräldrar och det är väl tur att jag redan träffat personalen. ;)
Men det är lite pirrigt och jag ser verkligen fram emot morgondagen! :)
Min första vecka är att vara med i klassrummen, att lära känna eleverna och visa upp mig så att säga. Sen ska väl ett schema utvecklas utifrån barnens behov och det är 17.5h som ska fördelas på tre dagar. Senare i september kommer jag också att få en dag i Tjällmo, så redan innan skolan börjar har jag fått några fler %, känns bra.


I fredags fick jag äntligen prata med farsgubben, han var lite andfådd men mådde förövrigt bra.  Han lät pigg och såg fram emot att få lämna Uppsala, han blir dock skickad till Mälarsjukhuset för observation och sen är det bara att hålla tummarna att han är hemma snart igen. ♥

Kommentarer

  1. Håller med, det ska bli så kul i morgon och få träffa alla barn igen. Spännande för dig, kommer gå superbra i morgon.
    Så skönt att få prata med pappa i fredags, även om det lät lite jobbigt för honom. Blev lite lättare i min mage då....håller tummar för ett snabbt tillfrisknande nu och att problemen håller sig borta.

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?