Dags att åka hem...

Fick i eftermiddags besked om att pappa får lämna Uppsala ev i morgon. Operationen gick bra och de fick bort all cancer som fanns. Nu gissar jag att det blir ett antal återbesök innan han kan friskförklaras, för det räknar jag med att han blir. 
Han åkte däremot på en liten lunginflammation som har gjort att han fått ligga kvar för både observation och medicinering. 
Han har trivts på sjukhuset, personalen har varit jätterara men nu börjar han längta hem. Men det blir ju inte "hem-hem" utan nu blir det på lungkliniken i Eskilstuna ett par dagar innan han får åka hem-hem, men skönt för honom att ändå vara på hemmaplan. :)

Love you Dad! 

Kommentarer

  1. Hoppas att lungkliniken tar hand om honom lika bra som Uppsala har gjort....skönt att det går åt rätt håll, nu blir det lite enklare att hälsa på honom....i alla fall för mig =)

    Love U Sis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tänkte ju komma upp över dagen men tydligen jobbar Rakel i helgen och då blir det ju fel. Får ta nästa helg eventuellt... ❤

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?