Bestäm dig människa!

Man måste väl helt enkelt bestämma sig och inte låta latmasken vara större än viljan...

Just nu känner jag mig rundare och mer uppsvälld än vanligt. Inte kul och jag måste bestämma mig - all in eller inte? Jag vill inte känna så här men vad är det som gör det så svårt? 
Jag vet att jag äter för mycket, helt fel och alldeles för kalori-rikt så jag vet ju vad jag ska göra så varför för jag inte det då? 

Ja och sen sätter väl lingonveckan sina spår på humöret också gissar jag... 

Kommentarer

  1. När du väl bestämt dig är det bara att köra!!
    Om du vill hitta motivation så kan du titta in hos mig.;)

    SvaraRadera
  2. Kram på dig älskade lillasyster! Jag tycker du är fin som du är men du måste såklart känna själv....

    love U

    SvaraRadera
  3. Men jösses! Är det jag som skrivit det här inlägget??
    Allt stämmer på pricken in på mig.
    Men saken är väl den att man inte kan dra igång förräns man är KLAR, liksom... Och vi blir nog snart klara, eller hur? ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?