Sms i inkorgen

Runt lunch pep det till om att jag fått sms, skorna från Sportamore hade kommit. Jägarns i min lilla låda vad snabba de var. Gillar't!

Hämtar skorna, tar upp dem och tycker att "ser de inte liiite små ut?"
Tar på min den vänstra, nemas problemas och ska ta på mig den högra. Här uppstår problem, om skon är för smal eller om jag är svullen förtäljer inte storyn men jag blir grymt besviken. 
Men jag får på mig skon, efter lite om och men och nu går jag in dem. De kommer och töja sig och jag är svullen pga värmen, så det så! ;)



Kommentarer

  1. Fast är det inte så att de är lite olika de där fötterna. En är alltid något större eller mindre. Precis som kvinnors brös.

    Ha en skön semester.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2