Hur trött kan man vara?!?

Kvart över tre slog jag upp mina blå och behövde gå på toaletten. Men inte kunde jag somna om igen, runt fyra-snåret gav jag upp och gick upp. Klädde på mig och gick ut på balkongen för att möta solen. Men när den gick i moln startade jag en maskin tvätt innan jag hoppade upp på motionscykeln, så innan halv 7 hade jag både motionerat och tvättat. 

   Ingen supersmickrande bild kanske... ;)

Men nu sitter jag här, med mat i magen och en kopp kaffe som väntar och med ögonlock som är som cementplattor. De är så tunga, så tunga och jag är så trött, så trött!


Men det är bara fyra dagar kvar till semesten! :)

Kommentarer

  1. Skönt med semester snart :) jag har 1½ vecka kvar till min.

    Kram Eva

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2