First dopp

Okej, det är bara att konstatera! 
Jag är en badkruka! 
Jag är en badkruka, jag som älskade att bada som barn. Vad hände?

Idag tog jag första doppet för i år, tänker jag tillbaka är det nog på två år. Inte ens i pool har jag badat i ?!?
Men jisses, idag tänkte jag minsann att nu ska det ske. Och Lokförarn som skulle på speedway så var saken biff, jag tar cykeln ner och tar ett dopp. Men så helt plötsligt säger han att han vill inte åka, det är en sån fin kväll att han vill vara kvar hemma men jag tänkte åka iaf. Och vet ni, inte kan jag komma hem utan blött hår. ;) 
Bike'a ner till badet och vadar ut och attans i min lilla låda vad kallt det var, trodde ögona skulle poppa ur sina hålor. Men det kommer bli fler gånger helt klart, den här sommaren ska jag bada mer!! 


Bh-lös och glad över att ögona är kvar i sina hålor cyklade jag glatt hem igen :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?