Dag två

Livet på en pinne, solen skiner och det är varmt och skönt. 
Just det, det här med att sola, jag försöker försiktigt utsätta oexponerad hud för sol men direkt reagerar den med små små utslag. Så jag tar lite pö om pö... 
Men att springa omkring i bikini eller ligga och pressa gör jag inte, inte om jag vill kunna sova ikväll. Och att använda solskyddsfaktor hjälper inte, blir snarare värre. Så istället får en tunn sommarklänning agera solskydd för under den har jag bikinin, om jag vill så kan jag kasta av mig den för en kort stund. Känner mig inte 100 bekväm i bikini men det slog mig i morse, när jag stod där i bikini framför spegeln att "det här är min kropp och så himla illa är det inte, det är väl bättre att älska det man har och jobba utifrån det"

Ibland kan man vara så klok men att efterleva't kan vara svårt men jag ska försöka! :)




Kommentarer

  1. Bra tänkt! Jag försöker tänka likadant. Men lyckas sällan...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?