Nationaldag


Ledigt, sol och fågelsång. Kan det bli bättre? I Eskilstuna är det många som tar studenten idag och just idag gjorde jag det också, fast för 16 år sen. Ha, var tar tiden vägen? 
Idag fyller fina Eivor år, Lokförarns moster och man glömmer inte hennes dag i första taget. Ett stort grattis till henne alltså! :)

Planer för dagen? Nja, hängmattan ska få sig ett besök, blommor ska ses över och få nya krukor. Jord behöver handlas och jag skulle behöva titta förbi Kappahl för ny vit bh. Sen hade väl den dagen tagit slut... ;)
Men jag börjar lite lugnt med att läsa en stund, Lokförarn ska dra och jobba med så jag vinkar av honom först. ;)


Ja, och nån Sverigebakelse kanske man kan unna sig nångång under dagen. ;)

Kommentarer

  1. Här blir det en Slagstaglass i solen, mat ska inhandlas och sedan blir det en dag vid poolen...

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?