Insnöad

Musik, jag är en allätare, men jag snöar in som fasiken när jag hittar nåt som får mig i feelgood-mode och i våras var det Mumford and sons (är fortfarande insnöad där visserligen) men nu har det dykt upp en annan grupp.


Bastille - en engelsk grupp som är sjukt bra. Såg att min syster tipsade om en av deras låtar till nån på fb och jag blev tvungen att kolla. Vi är nog ganska lika i musiksmak så jag gissade att det skulle vara bra. Men att en skiva med alla 13 låtar skulle vara bra hade jag inte förväntat mig. :) 
Så nu går den här varm i mina lurar och den får mig att vicka lite på rumpan mitt i trädgårdsfixet. Lokförarn skrattar åt mig, fast det är inget ovanligt förstås... ;)

Kommentarer

  1. Jag gick igång på dialekten.....sen är det skön vicka-på-rumpan musik.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Leila, jag gick igång på den jag med! Är vi systrar eller? ;)

      Radera
    2. Japp, vi är systrar på alla sätt <3

      Love U

      Radera
  2. Såg att du hade tipsat mig men har inte hunnit lyssna då jag bara har spotify på datorn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får lyssna när du får möjlighet och tid. :)

      Radera
    2. Okej nu har jag lyssnat.
      Tyckte faktiskt inte det var bra. För snällt. För mkt Depeche Mode. Nej. Tyvärr, det var inget för mig.

      Radera
    3. Ju mer jag lyssnat desto mer har nog den tanken slagit mig med. Att det inte var nåt för dig alltså ;)

      Men visst är det rätt mycket Depeche, men dialekten på sångaren är rätt schysst. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?