Dagen började ju inte så bra...

Vilken morgon!
Vid frukosten tappade jag mackan med smöret neråt, inte en gång utan två gånger. När leverpastejen var på tappade jag den igen! *morr*

Kommer till skolan, förbereder och tar fram grejer till förmiddagens filmvisning. Stoppar popcornpåsen i micron och drar igång. Jag gör som jag alltid brukar 2.5-3min och samtidigt som jag har koll i micron. Men... trots det bränner jag dem och när jag öppnar påsen kommer röken, som i sin tur går rakt upp i brandlarmet och som i sin tur går av. Det bara tjuter...
Vaktmästarn kan inte avstyra utan Borensbergs deltidsbrandkår kommer i full mundering och går igenom stället. Att det sen var en vän som dök upp och som helt klart kommer låta mig äta upp det här gjorde verkligen min dag!
Bara att bita ihop och "skratta" åt eländet.

Bara minutrarna efter att brandbilen lämnat skolan, och efter gliringar från grabbarna i bilen, får jag ett musikstycke postat på min logg på facebook. 


Och det bara bekräftade min misstanke om att jag får äta upp'et. Men jag bjuder på den Karlsson! ;)


Så nu kör vi på kastrullpopcorn!



Kommentarer

  1. Styrkekramar till dig syrran! Strunta i att köpa en lott idag, känns som om det vore bortkastade pengar... ;)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2