Så var det över för den här gången

ja, helgen alltså... ;)

Söndagkväll och här sitter jag, framför datorn och har fixat med lite räkningar, målat naglarna och tittat på film. Multitasking liksom ;)
Just nu har jag lite taskig inspiration till att blogga, det händer inte så mycket här som är värt att skriva om.
 
I går blev det lite fix i trädgården och idag har vi har fixat lite inne, ni vet "köket" på övervåningen har fått sig en liten omgång. Skåp och lådor har åkt ner och ut, i morgon åker Lokförarn till tippen och slänger en massa "junk".
Men frågan är: Var kommer allt i från?
För inte kan det väl vara så att vi samlar på oss all skit självmant?

En kort arbetsvecka byter ut en ny kort arbetsvecka, vilket känns helt okej faktiskt. Imorgon är det en eftersläntrare som ska skriva ett nationellt prov i geografi, på tisdag ska jag till Hällaskolan och jobba och på onsdag är det rättning av proven. Jag vet vad jag gör den här veckan iaf! :)

Idag rök naglarna med, de har blivit för långa och vuxit så pass att de behövdes göras om. Jag stod i valet och kvalet, göra nya eller ta bort och ha korta naglar ett tag. Det fick bli korta och så kunde jag ju måla dem i favoritfärgen. Love! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?