Please, please, please...

De har visat fint, det har visat mulet, det har visat regn.
Det har varit hela dagen, en del av dagen, en del av eftermiddagen och nu sist morgon.


Jag snackar väder, jag snackar sol/regn/mulet och allt man kan tänka sig när vi snackar väder. Jag vill ha sol, inte för varmt och definitivt inte för blåsigt. 
Varför undrar du? 
Imorgon drar hela skolan på läger, och 3-6 ska cykla till stället vi ska vara på. Då vore det ju skönt om vädret var okej, eller hur? 
Det kommer bli lite lekar, lite brännboll och fotboll och eftersom 3-6 ska övernatta blir det också lite disco. :)

Jag lär vara helt slut på torsdag, jag är övertygad om att jag inte lär sova nåt. Varför? I hate sovsäckar!


Kommentarer

  1. Jag hatar också sovsäckar....man kan ju inte röra sig....hoppas ni får det superfint ändå.

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?