Men va hände liksom

Sol, sol, sol och det ger mig dåligt samvete om jag sitter inne. Jobbade lite efter maten och Lokförarn åkt, men kände att jag behövde röra på mig. 
Har så förbenat jävla ont i axeln, har legat konstigt säkert men ville ändå ut. Jag går ju inte med axeln liksom. ;)
Lurar i öronen och nån 80's hitlist från Tunigo och jag är igång. 


Tar stora och långa steg, kändes som om mina ben ville springa men som jag hela tiden fick bromsa. 

Var kommer det här ifrån? 
Varför ville de springa för? 
Har väl aldrig hänt förut? 

Jag anser mig vara en sån som inte springer utan en "pwmännska" men vem vet... Jag får se hur benen beter sig vid nästa promenad. 
Men va fan hände liksom?

Kommentarer

  1. När kroppen är lätt vill benen springa:)
    Kram Drutten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kroppen är lätt?!? :D

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?