En studiedag med innehåll :)

Förmiddag ihop med rektorsområde öster, diskussion och redovisning kring nationella prov för år 3 och år 6. 
Köpt Östensson-sallad och tillbaka till Klockrike för gemensam avslutning/diskussion kring hösten, för berörda lärare vilket tyvärr inte innebär mig. 
När alla gått hem fortsatte Lena och jag, betyg skulle bokföras i Dexter och lättast/trevligast att göra tillsammans. Det är ju bara 8st i 3an och 5st i 6an, så fort går det ju. ;)


Har tagit ut grejen (min fiiiina cykel) på en tur, det blev visst milen på 44 min. Känns bra, det sitter liksom i benen. :) 
Behövde både motionen och att få rensa hjärnan, känns som om jag har mycket att resonera och fundera på. Vet liksom inte hur jag ska göra men det är tur att jag inte behöver bestämma mig riktigt än...
Så skönt att bara glida fram längs med kanalen, att låta fötterna trampa på och känna vinden i håret. 


Vilken kväll, sitter kvar ute, njuter och vill inte gå in. Sitter kvar en stund till känner jag :)


Kommentarer

  1. Åh, vad jag skulle önska vi bodde närmare varandra.....hade varit supermysigt att cykla tillsammmans utefter kanalen och bara vara....

    Love U

    SvaraRadera
  2. Har länge tänkt ta ett sådant där cykelpaket, eller göra mitt eget, och cykla längs kanalen. Hade chansen med ett tjejgäng härom året men det var fel tid för mig. Kanske, kanske ...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?