En annorlunda tisdag

Vaknade i morse av värsta huvudvärken, den gav inte med sig heller utan blev bara värre när jag klev upp och började röra på mig. Valde att sjukanmäla mig, skulle ha varit vikarie idag på Hällaskolan, och kröp ner i sängen igen. Sov och slumrade till och från, minsta rörelse gav skallen en omgång. 
Framåt eftermiddagen gav huvudvärken vika och jag kunde gå upp och nu känns det ingenting. Lustigt hur kroppen beter dig ibland.
Men trots vila hela dagen känner jag mig trött och seg så känner jag att det blir snart sängen igen, så man är utvilad till i morgon. 


Tittar förövrigt på semin till Eurovision, vet inte vad jag ska tycka dock. Helt ärligt så känner jag mig inte så insatt men ser fram emot lördagens program ändå. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?