Effektiv dag?

Det känns helt klart som veckans mest effektiva dag, eller inte!
Åkte till jobbet till 8, rastvakta 9.30-9.45, mattelektion mellan 10-11, lunch 11-11.30 för att sen åka till Bergvallaskolan i Borensberg och rätta Nationella prov i SO. Och vilken grej sen, tur att vi var fler som rättade tillsammans så man kunde diskutera kring elevernas svar.

Men det känns ju som en rätt soft start på ledig långhelg, om man hade långhelg förstås. ;) Jag ska jobba ett par timmar på fredag men det känns rätt soft ändå. 
Just för tillfället sitter jag och väntar in Åsa som jag inte träffat på ett par dagar. Vi ska käka lite, ta igen lite tid sen sist. :)

Hur har du planerat din helg? 
Har du långledigt? 

Kommentarer

  1. jag har långledigt.....eller jag behöver inte åka till jobbet, kommer nog jobba hemifrån ändå....dags för omdömen....

    Love U

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar 8-17 så ingen rast eller ro för mig :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?