Vilken trevlig kväll

AW ikväll med tjejerna från jobbet. Ja, vi är faktiskt bara tjejer om man bortser från vaktis på 60 bast, som är karl. Så utav totalt 17 personer var vi iaf 9 som hängde på.
En liten get-together efter jobb var bestämt, mat eller inte fick man bestämma själv. God dryck, lite trubadur och en massa snack så var kvällen total. Ser fram emot nästa gång redan :)

Och så invigde jag mina presious ikväll och inte nån gång gjorde de ont. :) Härligt!!
Fick en riktigt god drink, eller fick och fick, jag fick allt betala för den. ;)
Kokos, ananas, citron, banan fick bli en "Toms special" :)
Det blev inte så sent heller, hemma redan vid typ halv elva. Lokförarn smsade och trodde jag somnat på bussen. Av nån anledning fick han för sig att jag gör sånt, när det egentligen är han. ;)

Men nu är det god natt, orkar inte mer nu. :)



 
som ni säkert förstår var det ju inte en Staropramen i glaset,
dricker ju liksom inte gärna öl



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2