Planerna ändrades drastiskt

Jag packade ihop på jobbet igår runt tjugo i sex, inga barn kvar och jag hade kopierat upp det jag skulle göra innan hemgång. Åker hem, upptäcker att mobilen är kvar på jobbet och åker tillbaka.
Och tur var väl det... :)

Ett missat samtal från en av mina mostrar, Gittan. En tanke går igenom skallen att de förbipasserar från nån resa till Tyskland eller nåt. Nehej, då sitter de på LaScala inne i stan och käkar tillsammans med resterande av släkten. De ville bara berätta att de var i stan och självklart ville jag träffa dem så jag åkte in. Min ena moster Maggan fyller 60 idag (hipp hipp hurra) och då ska de gå och se Tomas Ledin, som är en favorit för henne, på Cloetta Center. Jag hoppas de får en trevlig kväll! :)

Men så istället för min "cup-of-nuddle" och filmmys blev det en entrecote med grillad halloumi och rödvinssås. Mycket skratt och lite tårar till och med, men en mycket roligare fredagkväll än den jag planerat.
 

Nu sitter jag här och ska snart ge mig iväg igen. Ska iväg till en vän som jag inte träffat på länge mer än i förbifarten när hon lämnat barnen på skolan.

Vad gör du idag?



 
Måste ju bara visa (säker gammalt men jag har inte sett det förut) årets galnaste grej. Jag tyckte att skruvdragaren med belysning var galet men den här tar priset. Läppglans med belysning?
Den här ger mig tre frågor, Why? Why? Why?

Haha, roligt galet och den gav oss många skratt igår!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?