I'm longing...

April, som jag ändå väntat på den här månaden. :)
Det händer lite grejer som gör att april kommer både att sega sig fram och sen bara rusa förbi.

Den 14 april hoppas jag på att få se Sarah Dawn Finer på Konsert och kongress i Linköping. Biljetter är inte köpta än och i dagsläget är jag inne i övertalningsläge till Lokförarn att han också vill se. Jag tror att jag lyckas...
Den 18 drar vi till London i ett par dagar, lite sightseeing, god mat och några barturer och lite shopping ska jag nog lyckas få in. Få se nån show kanske, äta en hamburgare på Carnaby Street och dricka nån god cider. Fish'n'chips kanske, nån pommes med vinäger eller en liten påse Lacy's till snattret i baren.
Jag ser verkligen fram emot den här resan och det är lite att fixa innan. Lokförarn måste fixa nytt betalkort då det gamla är slitet, pengar måste växlas, Oystercard'en måste letas upp och kollas upp vad det kostar att fylla på, jag måste köpa nya promenadskor då mina sneakers är kaputt.

Längtar... :)

Kommentarer

  1. Låter som du har mycket att se fram emot.....det behövs!
    Vad kul med Sarah, hoppas du får med lokföraren.

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?