Försoffad!

Jag, som för bara några veckor sen, körde nästan ett pass om dagen på motionscykeln har gått till att inte göra nåt. Inte får jag tummen ur att ta mig ut på en promenad i det här fina vädret ens en gång.
Suck och stön!
Skärpning Sara, det här går inte!
Idag vattengympa och det ska bli riktigt skönt, väskan är packad och väntar på att vi ska åka. :) Har planer för att antingen cykla eller gå en promenad i morgon, nu har ju förkylningen nästan släppt taget om mig så det här går inte längre.

Imorgon är jag "ledig" då jag har bokat in en planeringsdag hemma. Större delen av planeringen gjorde jag idag men det är lite finlir kvar så det gör jag i morgon. Så även om jag inte är ledig i ordets rätta bemärkelse så ska det ändå bli skönt att vara lite ledig. ;)
Så nån form av motion ska jag lyckas få in på schemat i morgon är tanken...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?