Ett fint avslut

Söndagskvällar kan vara fyllda av ångest, snart måndag och det är dags för jobb igen...

Ikväll fyllde jag söndagskvällen med musik, ljuv musik från en kanonsångerska med karisma och närvaro som knockar en totalt. Min absolut favorit Sarah Dawn Finer!
Första gången jag såg/hörde henne live var första året som Peter Jöback var ute på julturné. Han sjöng i Louis de Geer hallen i Norrköping och Sarah "doade" bakom honom. Redan då tyckte jag hon hade en pipa som inte gick av för hackor.
När hon sen kom ut med eget material och deltog i Melodifestivalen blev jag riktigt glad och har följt henne sen dess. Har haft turen att fått se henne en gång innan, hennes egen julkonsert.
Ikväll fick jag gå själv, Lokförarn jobbade så jag tog chansen att gå själv. Absolut fanns det säkert vänner jag kunnat fråga om de velat följa med men jag kände för att gå själv.
Rad 3 (i orkesterdiket) hade jag plats, något nära  men jag fick ett gäng fina bilder. :)

Nu seglar jag på molnen fram mot torsdag, då jag tar nästa "plan" mot himlen. :)









Kommentarer

  1. Särskrivningar! Vad hände där?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antar att du menar vid kanon och sångerska? Blev lite osäker, beror ju lite på hur man betonar väl? ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?