Vad lägger du märke till först?

Jag tycker händer är viktigt, jag lägger oftast märke till händerna först.
De får gärna vara hela och rena, mjuka och fina händer eller grova arbetarhänder har ingen betydelse bara de är rena.
Ska jag hålla i handen får den gärna vara varm. ;) Ska jag ta i hand ser jag helst att det är ett fast handslag, där "tumfästet" möter mottagarens "tumfäste".

Långa naglar tycker jag är snyggt och jag har för tillfället en nagelförstärkning på mina egna naglar. Fram till för några månader sen var jag ganska "boring" och bara gjorde en fransk manikyr. Nu är jag lite mer vågad men jag har så svårt att bestämma mig för hur de ska se ut. Om två veckor ska jag fixa till mina och redan nu funderar jag...
Har hittat ett gäng och behöver lite hjälp. Vad tycker du?

Kommentarer

  1. Jag har också förstärkning på mina naglar och har förtillfället rosa-lila naglar :) jag skulle välja nr2 eller nr3.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?