Tänk så underbart

Idag gjorde vi en tur och retur-tripp till Eskilstuna, min pappa fyller år i morgon och vi passade på att idag gratta honom. Pappa har tagit på sig att se till att scanna in alla diabilder som har tagits i familjen på dvd. Idag fick jag en dvdskiva som enligt honom skulle innehålla närmare 1100 bilder med allt från foton på mig som barn till semesterar från Sveriges alla hörn.
När vi kom hem här satte jag skivan i datorn och började bläddra, det visade sig dock att ett gäng mappar inte hade kommit med. I de mappar som var med hittade jag bilder som jag faktiskt ärligt, aldrig hade sett. Bilder på mig som riktigt liten, när jag ligger i mammas famn och blir flaskmatad, när jag ligger i famnen på en stolt storasyster eller i pappas. När jag ligger på en filt på golver och tittar in i kameran eller när jag ligger i spjälsängen och jollrar.

Underbara bilder och jag bjuder på några här på bloggen och har man mig som vän på facebook kan man se några fler, om man skulle vilja det förstås. ;)





 
En av de bästa bilderna som gick
direkt till mitt hjärta och värmde det.

Kommentarer

  1. Gud så härligt! Och du är dig lik också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var riktigt härligt. :)

      Radera
  2. Så himla kul att pappa har tagit på sig att göra detta. Jag ser fram emot att få min skiva....är säkert massor av kort som jag inte sett.....=)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?