Vasalopp, Femmil, Solskenspromenad och Gofika

Jag startade dagen med Vasaloppet och te, skön start och härligt att vi gått in i marsmånad. Men det går ju inte att sitta inne och titta på skidorna när solen skiner. Så jag gick en promenad, jag missade visserligen Johan Olssons målgång men vad gör väl det? Solen i ansiktet och härlig musik i öronen gjorde att det kändes som om jag flög fram. :)

Och efter promenaden, vad passar bättre än nygräddad våffla med sylt och grädde till kaffet. Och gott var det!
Ska ta och titta över brevet som Gustav (vikarien jag tar efter) skrev så jag vet på ett ungefär hur veckan ska se ut. Barnen ska få knyta ihop säcken den här veckan innan vi börjar med nytt. :)
Det ska bli väldigt spännande i morgon :)



Kommentarer

  1. Hoppas du fick sova gott natten till måndag......

    Lycka till!
    Love U

    SvaraRadera
  2. Hej, intressant blogg. Det finns mycket kul att läsa hos dig. Ha en härlig dag i solskenet =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?