Redan fredag...

Vad tjatig jag börjar bli... Var på väg att skriva att dagarna går så fort men det säger jag ju varje fredag. Ni känner säkert likadant, att det går fort alltså.

Idag har jag en lugn förmiddag, vaknade av mig själv och kunde ligga och morna mig lite, vicka på tårna och fundera över dagen. Jag börjar inte förrän 12, har lovat att stänga på fritids idag, så jag jobbar till 18. Mindre kul förstås, men jag passade på att helghandla nu på morgonen så det behöver jag inte bry mig om sen. Det var jag och pensionärerna... ;)

Annars har vi en lugn helg framför oss, Lokförarn är ledig så planen är att försöka klippa lite äppelträd, ta ett besök till tippen och sen lite småfix inne.
Vad har ni för planer gällande helgen?

Happy kjolfredag mina vänner! :)





Kommentarer

  1. Men det är ju så skönt att ta det lugnt på morgonen! Kan vara värt att kvällen blir lite sen, någon gång ibland.
    Här är det möten som gäller hela helgen, sommarens arbetsschema i butiken ska sättas.
    Hoppas att du får en riktigt skön helg!

    SvaraRadera
  2. Blir en lugn kväll för min del. Bara slappa....

    Puss

    SvaraRadera
  3. Hur många kjolar har du? Jag försökte köra kjolfredag för ett par år sedan men har bara två kjolar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte så många "vinter"kjolar, mer sommar men ett gäng har jag nog. Jeanskjolen är dock favoriten som åker på ofta :)

      Radera
  4. Ikväll har vi mumsat marängswiss i soffan och imorgon kommer Elin http://endoftavnybakt.blogspot.com/?m=1
    Hit! Blir ev ett besök till taxinge för fika och inspiration och massa bästisprat :) kanske lite vin till kvällen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En myshelg alltså, härligt! Hoppas ni får fint väder i morgon och att ni mumsar något riktigt gott. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?