Fulltecknat!

Igår var det jobb hela dagen, hem och byta bil för att träffa fina anna med litet a inne i stan. Käka, snacka och sen biobesök. Det är synd bara att tiden rinner iväg och kvällen tar slut alldeles för fort. Skönt att prata av sig, så tack anna!

Idag var det jobb i Tjällmo, snöoväder och ny bilväg som jag aldrig åkt direkt. Startade i god tid utfall det inte var den bästa av vägar men jag var på plats redan en halvtimme före utsatt tid, perfekt. Det gav mig chansen att uppdatera mig både i Bloglovin och på Instagram. :)
Tio minuter senare visar det sig att det blivit dubbelbokat från bemanning och skolans sida och vi var en för mycket. Jag föreslog att jag kunde åka tillbaka till Klockrike, vilket tog,ursäktande men, tacksamt emot. Och det var lite tur i oturen, för det visade sig att Sara var sjuk i Klockrike, så jag hoppade in som Sara... ;)
Fika hos fina vänner ikväll och som alltid drar tiden ut, det känns som om man inte har pratat färdigt men nånstans måste man bryta upp. Det är ju liksom jobbdag i morgon igen...
Studiedag, planering på fm och föreläsningar från 12-17.30 så jag lär vara lagom seg i skallen. Hoppas bara det är givande!

Kommentarer

  1. Saknar dig syster yster!
    Det låter som du har det mysigt och trivs i alla fall....

    Love U

    SvaraRadera
  2. Tur att det löste sig men surt med restiden! :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite surt på restid men det var helt okej :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?