Eftersatt...

Blogga, trött, träna, tiden tar slut, kväll, sova...

Fasiken vad timmarna snabbt springer ifrån mig, känns som om jag inte hinner med allt jag vill göra efter jobbet.
Men vet ni? Oj så glad jag är ändå för jag har så förbaskat roligt om dagarna att jag somnar gott på kvällen och vaknar glad och utvilad. Fan vad livet är gott just nu! :)

Så nu sitter jag på motionscykeln, kollar på Gilmore Girls, bloggar, instagrammar och funderar kring religionskunskap. Och allt gör jag med det största leende du kan tänka dig!!

Kommentarer

  1. Vad glad jag är för din skull! Vill veta allt om hur du har det när vi ses! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag kommer prata hela tiden!! ;)

      Radera
    2. Låter bara bra tycker jag! Fast under filmen kan du väl knipa igen iaf? ;-)

      Radera
    3. Jag ska försöka... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?