Vilken underbar dag

Oj så fint det har varit idag och genast känner jag att jag måste ut. Pälsa på sig, fixa ny bok från Storytel och så ut och gå.
Jag började på kanalbanken men drivorna var för höga så jag gick ner på kanalen som var plogat. Med ljudbok i öronen kan jag gå länge, man vill bara veta mer och lagom hemma började intrigen, typiskt liksom.

 
Gårdagskvällen blev helt okej trots att vi valde att vara hemma. Det blev snabbmat i form av kebab och efter maten hyrde vi film på SF Anytime, Skyfall där Ola Rapace dök upp i början. Schysst med en svensk (manlig) skådis i en Bondfilm, däremot hade han ju inget att säga eller fått nåt att säga. ;) Annars var det en typisk Bond-film med mycket pangpang, explosioner och ja, lite naket förstås ;)

 
Lite vin och ost gav kvällen lite guldkant :)

Kommentarer

  1. Oj, vilken lång promenad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns i benen just nu kan jag säga... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?