Som en känsla i kroppen

Vid två tillfällen har det hänt, iaf vad jag minns.

Första gången stod jag på Gekås i Ullared, höll i nåt (minns inte vad) och tänkte "behöver jag verkligen den här" när mobilen piper till. Tar upp den och Lokförarn har smsat texten:
"Nä, du behöver inte den där"

Creepy!!

Andra gången hände nu ikväll, jag slumrar till i soffan och vaknar av att en ny film börjar. Mirrors (skräck) och redan i vinjetten förstår jag att jag inte ska titta, men likförbannat så gör jag det. Kan inte låta bli men jag lyckas slita mig. Tittar till telefonen innan läggdags och ser att Lokförarn smsat:
"Titta nu inte på den där filmen så du inte kan sova sen"

Creepy!
Hur vet han vad jag gör... ;)

Kommentarer

  1. Vi tänker ofta samma saker, jag och gubben. Kommenterar ofta lika och då brukar vi säga att det märks att vi är gifta.
    Kan förstå att du tycker det är lite läskigt men samtidigt så vet han hur du fungerar och tänker. Ni passar ju bra ihop ni också....=)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?