Jag vet inte det ja

Nu var det ett tag sen, eller ja sen i onsdags jag skrev så det är ju inte såååå länge sen. ;)

Lyckades trixa in ett tant-vil i går när jag kom hem, så jag verkligen skulle orka med mina uppgifter jag hade att ta tag i igår. Städa, träna, diska och laga mat och så träna igen förstås eftersom det var torsdag dvs veckans höjdpunkt (vattengympa)
Vad händer i helgen?
Jag har bestämt och bokat bord på restaurang inne i stan, tänkte bjuda ut min man på date. Har bett honom vara klar och respektabel (alltså inga GreenCargo-kläder eller kamouflagefärgade långkalsonger) så vi kan ta bussen in till stan. Han vet fortfarande inte var vi ska, I like surprises!Kikade däremot på menyn på nätet och tittade in på deras "öltilltugg" och finner detta.
Öh, vad är det här?

Blev ju tvungen att googla på det och det visar sig vara det här.

 
Men jag skippar nog öltilltugget ändå, jag är ute efter maten. :)

Kjolfredag, bilbesiktning och hämtning av tulpaner står annars på dagens agenda. Jo, så ska jag nog dricka ett glas rött ikväll. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2