Inte förräns i oktober...

Jag fyller 35 i år, var tar tiden vägen?!? Jag menar, jag som bara är 25 ;)

Nä, skämt åsido... Jag har inga bekymmer att fylla 35, har inga kriser eller så. Det känns som om jag ändå "upplevt" så mycket de senaste åren som i sin tur gett perspektiv på vad som är viktigt och inte.

Men nu till oktobermånad, vad skulle jag vilja göra? När jag fyllde 30, var vi visserligen i London men efter hemkomsten, hade jag ett litet partaj i Strängnäs men nu känner jag för att åka bort tillsammans med Lokförarn, bo fint, äta gott och må som en prinsessa.
Jag skulle kunna tänka mig en spa-weekend nånstans, där jag får massage eller ansiktsbehandling eller nåt annat "pyssla-om-mig-själv-grej". Det vore nåt...
Hasseludden i Stockholm, Grythyttan för en gourmetweekend eller har ni några andra förslag? :)

Kommentarer

  1. Varberg är riktigt trevligt att åka på spa till. Hasseludden är ju alltid en vinnare dock :)

    SvaraRadera
  2. Vore mysigt att följa med på något....
    Tiden går fort när man har roligt, 35 år.....hm....å så sonen som blivit 13 år.....bara gilla läget =)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?