Date!

Två date'er idag!
En nu på morgonen med en bortglömd vän och en i kväll med min darling Lokförarn.

För ett gäng år sen, borde vara 2 eller?, köpte jag ett Zumbapaket från Tvshop. Plus minus, jag såg fram emot att använda det men som ni vet, tappade jag intresset men så fick jag också oförklarlig smärta i både fot och skuldra. Idag tog jag fram det igen och körde ett pass. Tufft och riktigt svettigt. Härligt! :)

Kvällen ser jag fram emot, buss in till stan och sen middag och god dryck på De Klomp. Det finns dock något som gör att det kan grusas lite, Lokförarn vaknar med en enorm smärta i nacke och så fort han rör sig gnyr han. Och nä, Lokförarn är ingen typisk karl som gnäller vid förkylningar. Har han ont, så har han ont. Men vi håller tummarna!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?