Vacker morgon...

Vaknade vid 9 och drog upp rullgardinen, solen sken och ett stilla snöfall fick snön att gnistra. -15 sa termometern men det hindrar inte mig och kameran. Så ut med kameran i högsta hugg och det är så vackert att det gör ont. Ja, jag klädde ju på mig ordentligt först... ;)
Tar lite kort från tomten men vill även gå en sväng. Efter frukost får det bli!

En kort sväng senare (fick svårt att andas) sitter jag nu här med fina bilder i kameran, kalla kinder och med en kopp te framför mig. Solen har precis gått i moln och gjort att snön gnistrar inte lika vackert längre.
Jag hade tur som hann... :)

Nu blir det pyssel inne, en dammsugning och lite sånt smått och gott.
Vad gör du idag? :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?