Trött, tröttare, tröttast

Är sjukt trött idag...
Vaknade till i natt/morse när Lokförarn gick på muggen och när han kom tillbaka började han och snarka... Jag kände mig rätt pigg så att oddsen om att jag skulle somna om och vakna utvilad var ganska liten. Låg kvar och filosoferade en stund, hur ofta hinner man det en jobbvardag?

Lång dag förövrigt som har gått i ett, Yvonne på jobbet har nu i dagarna två bestämt att vi ska promenera på lunchrasten och inte mig emot, även om om jag själv säkert hade sjunkit ner i soffan.
Annars händer det inget viktigt eller väsentligt.
Eller jo, nåt bra iaf. På 5 dagar har jag lyckats få till 3 pass på motionscykeln. I morgon är det vattengympa igen så det känns bra! Håll i det här nu Sara!!



Kommentarer

  1. Åh vad duktig du är!
    Keep on!

    SvaraRadera
  2. Heja dig, vad bra du är!!

    SvaraRadera
  3. Heja dig!
    Jag hann med ett enda pass på motionscykeln innan förkylningen slog till. Var jag inte redan trött, skulle jag bli det ...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2