Söndagskväll igen...

Idag vågade jag mig på en rask promenad, bara för att se hur kroppen reagerade efter förkylningen. Det gick helt okej, behöver kanske inte köra järnet med motionen den här veckan. Lunchpromenader och ett och ett annat pass på motionscykeln ska jag nog klara av under veckan. :)

Skönt är det iaf att jag blivit av med mitt men nu har ju däremot turen kommit till Lokförarn, han snorar och nyser, stackarn. Men tror ni att han hade tänkt stanna hemma i morgon?!? Nä, men till slut tog han sitt förnuft till fånga...

Kommentarer

  1. Vad skönt att du frisknat till...du gav ditt till lokföraren och gubben gav sitt till mig....

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2