Min bästa vän...

Är för tillfället pappersnäsdukar... *snörvel, snörvel*

Kommentarer

  1. Jag vet hur det känns...det har varit min bästa vän sen i måndags.....mycket snor som ska ut...vi kan ju inte svälja allt även om du upplyste om en hel del.... ;-)

    Love U

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det känns...det har varit min bästa vän sen i måndags.....mycket snor som ska ut...vi kan ju inte svälja allt även om du upplyste om en hel del.... ;-)

    Love U

    SvaraRadera
  3. Är du sjuk igen? Kom det tillbaka?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, anna. Jag hann väl bara mer eller mindre tillbaka till jobbet. ;)
      Men jag är täppt och snorig, lite hosta så jag lovar att inte andas på er i morgon. ;)

      Radera
    2. Jaaa, jag har sett fram emot det här nu så jag ska orka! ;)
      Jo, men det är ingen fara. Jobbar ju så att gå på bio ska nog inte vara så svårt. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?