En helt okej lördag i januari

Sov ganska länge, skönt att vara ledig igen. :) På måndag drar ju "allvaret" igång igen, då är det fullt ös (medvetslös) på jobbet eftersom större delen av barnen är tillbaka. Skönt att komma igång igen.

Behöver även komma igång med att kontrollera maten och motionen igen, som alla andra "börjar" väl mitt nya liv nu lagom till att det nya året börjat. Beach 2013 here I come, eller vad säger ni? ;)
Drog igång svtplay här innan lunchsnåret, drog första avsnittet på Bletchely circle samtidigt som jag cyklade på motionscykeln. Tänkte även se avsnitt 2 cyklandes men där satte rumpan min stopp och det är väl dumt att gå till överdrift. ;) Fast nu har jag sett alla tre avsnitt så jag måste hitta nåt annat till morgondagens cykelpass.
Har även börjat föra matdagbok, förr hade viktklubb en app som var smidig och som man hade lättillgängligt för att föra in men den verkar ligga nere, tyvärr. Så jag laddade hem en annan app, Shapeup och än så länge "levererar" den.

Så nu kör vi! ;)

Vad hittar ni andra på en dag/kväll som denna?
Här blir det tv och galette till middag och en simpel (liten) chokladpudding som avslutning. ;)





Kommentarer

  1. Jag har börjat räkna mina points igen.
    Och ska ta tag i motionen, börja med mina promenader.
    Ikväll kommer ett par vänner över och dricker lite vin och snackar lite skit.
    Det ska bli trevligt.
    Ha en toppenkväll sötnos!

    SvaraRadera
  2. Tränar har jag ju gjort hela tiden. men på tisdag gör jag som Ting, börjar räkna points. Ger det en chans till. har en vän som gått ner 48 kg sen mars 2012 med VV.:)

    SvaraRadera
  3. Jag ska komma igång och träna lite mer... För trots att jag är ganska liten är jag ganska slapp här och där och det är bäst att försöka ändra på ;)
    Heja oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?