Är det lördag så är det !

I Ekliden festade vi till det idag. Matmagasinets nyårsmeny med viss modifikation från min sida. Rotfruktsterrin smaksatt med getost och lite vitlök, en stekt entrecote och en madeirasås som var att dö för. Riktigt gott och det blev både terrin och sås över så matlåda kunde det bli med.
Eftersom det är lördag "måste" ju en efterrätt serveras. Gjorde en kladdkaka som snarare blev en chokladfondant. Till det vispade jag ihop vaniljglass med mosade och tinade hallon. :)

Nu tänker jag jäsa lite i soffan, hade en idé om ev popcorn till tv men jag vet i hundan... ;)



Kommentarer

  1. Mums, det blir den menyn nästa gång vi är på besök.....eller hur? =)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?