Tänk så rolig en fotolåda kan vara...

Pappa överlämnade en hel kartong med foton till mig och häromdagen gick jag igenom dem. Hittade en hel del faktiskt och några kort som gör ont i hjärtat att titta på, men det är underbart att ha dem.
 
Jag var en riktigt liten linslus när jag var mindre

Tänk vilken lycka! Att hitta bilder på oss alla tre

Alltså, vad tänkte pappa och mamma?
Pottan i köket?

Stolt storasyster

Gud så nöjd jag ser ut ;)

Älskar den här bilden! ♥
Kollar dojjorna på oss :)

Papiljotter var tydligen poppis, har fler kort där jag har såna däringa i håret.
Men hallå, tapeten?!?

Tjing, tjing!

Kommentarer

  1. Underbara kort! Hoppas du fortsätter att orka lägga upp alla....

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?