Om det inte är livsviktigt!

Jag gillar snö, tycker det är otroligt vackert när den faller och när den lagt sig tillrätta på träden och marken.
Tyvärr gillar jag inte när det blir sånt kaos som snön har genererat idag. Att försöka skotta fram garaget från 1.5m drivor, som driver igen ytterligare när jag är där och försöker skotta. Att kollektiv trafik slutar fungera, eller att det går inte att åka fortare än 40km/tim på en 90-väg.
Men jag gillar snön!

I morrn har jag klipptid men det ser ut som att jag får ringa och ändra. Jag sim gärna behöver fixa till frisyren innan jul.Men när det liksom inte är supertvunget att åka mer bil än nödvändigt kanske man inte ska. Jag håller tummarna att Sonja har en tid innan jul, kanske nästa vecka. :)

För även om jag gav mig in till stan idag, med chaufför förstås, ska man väl inte utmana ödet i morgon med. ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?