Min önskelista till tomten

December och det är dags att skriva önskelista så det gör jag nu. Jag hoppas bara att den inte kommer bort på "resan" till tomten, mina önskelistor brukar nämligen göra det. ;)
Men här är den iaf och utan inbördes ordning. ;)
  • en spa-weekend på nåt mysigt ställe med god mat och härligt sällskap
  • en resa utomlands, gärna Paris igen 
  • presentkort i div "roliga" affärer som handlar om inredning, pyssel eller matlagning
  • presentkort på Akademibokhandeln eller dylikt, adlibris går också bra.
  • snö och kallt hela december
  • en julledig Lokförare ♥ 
  • ett nytt kök
  • en choklad och vinprovning
  • en kitchenaid, gärna svart
  • att gå på "glöggfest"
  • att ordna "glöggfest"
  • en dockstation till iphonen
  • en soda-stream
  • en glögggryta med tillhörande glöggmuggar från Sagaform



Det kan komma till grejer under december fram till jul... ;)

Kommentarer

  1. Ja jag kan ta dem grejerna jag med! Fast en vit kitchen aid. Allra helst turkos iofs.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men anna, vill du ha snö och kallt hela december? ;)

      Radera
  2. Borde oxå skriva en önskelista men problemet är att min tomte alltid ber mig glömma bort vad jag skrivit på listan ☺
    Min svarta kutchen aid måste få göra ett besök hos "doktorn".... Men det får bli efter dec när vårt glöggmingel och julen är över ��

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får något från önskelistan :) Tack för det fina julkortet :) Önskar dig o Lokföraren en riktigt God Jul o Gott Nytt År Kram till er båda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2