Lucka nr 8 - berätta om dina favoritplagg

Alltså, favoritplagg?

Jag har inget specifikt plagg som är nån sån favorit, det behöver vara funktionella plagg som funkar i vardagen. Sen gillar jag visserligen klänningar och kjolar men i mitt jobb är det inte alltid så bra.

Till vardags i jobbet, blir det oftast jeans och nån form av topp som jag kanske inte är helt främmande till att få snor eller dylikt på. ;)
Till speciella tillfällen gillar jag att klä mig i klänning/tunika och har faktiskt ett par stycken i garderoben. Det roliga är att jag handlade en klänningstunika för ett par år sen, har inte använt den utan den har bara hängt i garderoben. Tog fram den till Bo Kaspers- konserten den 30/11 och jisses så skön den var. :) Tänk så glatt överraskad man kan bli av ett plagg som hänger i garderoben.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?